Piagam Pelanggan
Piagam Pelanggan
Jenis
Perkhidmatan
|
Piagam
Pelanggan
|
Pengurusan Aduan Awam
|
Memberikan maklumbalas akuan terima aduan awam tidak melebihi tiga
(3) hari bekerja.
|
Memberikan maklumbalas tindakan terhadap aduan awam dalam tempoh
sepuluh (10) hari bekerja.
|
|
Tempahan Dewan Dan Stadium Majlis
|
Menguruskan tempahan kemudahan sukan dan rekreasi serta dewan majlis
Perbandaran Manjung dalam tempoh tiga (3) bekerja.
|
Pembayaran Pembekal
|
Proses penyediaan Pembayaran kepada Pembekal & Pemborong – Tempoh
Piagam : 1 hari
|
Perolehan Bekalan &Perkhidmatan / Kerja
|
Proses Perolehan Bekalan & Perkhidmatan / Kerja – Tempoh Piagam :
3 hari
|
Perkhidmatan Kaunter
|
Tempoh Piagam : Sekurang-kurangnya 80% daripada jumlah transaksi
bulanan mencapai tempoh layanan 2
minit bagi setiap transaksi.
|
Pengeluaran Bil Cukai Taksiran
|
Bil-bil Cukai Taksiran akan dikeluarkan selewat-lewaynta pada 15 Januari (1/2 tahun pertama) dan 15 Julai (1/2 tahun kedua)
|
Kutipan Sampah
|
Melaksanakan kerja-kerja perkhidmatan kutipan sampah domestic
mengikut piawaian yang telah ditetapkan.
Kawasan bandar / perniagaan setiap
hari
Kawasan perumahan 3 kali
seminggu
Kawasan pinggit Bandar 2 kali
seminggu
|
Subscribe to:
Posts (Atom)
0 comments:
Post a Comment